foto

foto
jpg

Kamis, 14 Juli 2011

Terjemahan:


My name febri sandriya. Now that I've entered the gates graduation where I now was in class XII-BHS. in this class as well, I see the lessons that I like and I do not like but it's all I have to like all of us because it is equipped to go forward and succeed. I liked the lessons of class X s / d XII PKN and this is the lesson of both the sport but still there are lessons to be with all the formalities for My liking. of all of that too there are lessons that I do not like because of the lessons that made ​​me uncomfortable but I can not menyebutkat because I do not want to instill that concept in mind it was a lesson in sukit and could not solve. concepts that I take is that all lessons should be like and of all lessons was the gate to get to the success of PASS with good grades in order to make the school and the father / mother of teachers and parents happy for us.


Teks asli indonesia:


nama saya febri sandriya. sekarang saya sudah memasuki gerbang kelulusan yang di mana saya sekarang berada di kelas XII-BHS. di kelas ini pula saya menemui pelajaran yang saya sukai maupun tidak saya sukai namun itu semua harus saya sukai semua karena itu bekal utk kita maju dan sukses. pelajaran yang saya sukai dari kelas X s/d XII ini adalah pelajaran PKN dan olahraga namun dari kedua itu masih ada pelajaran yg menjadi formalitas utk saya sukai semuanya. dari semua itu pula ada pelajaran yang tidak saya sukai karena pelajaran itu membuat saya tidak nyaman namun saya tidak bisa menyebutkat karena saya tidak mau menanamkan konsep di fikiran saja bahwa pelajaran itu sukit dan tak bisa di pecahkan. konsep yang saya ambil adalah bahwa semua pelajaran harus di sukai dan dari semua itu pelajaran itu adalah gerbang untuk menuju ke suksesan yaitu LULUS dengan nilai bagus supaya dapat membuat sekolah dan bapak/ibu guru dan orang tua senang terhadap kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar